18 Kasım 2009 Çarşamba

Şehir pastam

En son kararım olan pasta. Transformers istedim, vazgeçtim. Deniz kenarında klube, denizde kayık ve ben, kıyıda evler istedim, yine vazgeçtim. Sabah ise şehir pastası istiyorum dedim. Arabalar olsun, evler olsun, yollar olsun, insanlar olsun (bu arada insan yapmadılar pastama cık cık cıkkk. Neymiş efendim o boyutlarda insan yapamazlarmış gecenin yani sabahın dördünde :) neyse.) ama ben de yapacağım dedim. İnanmadılar. 'Tamam tamam' dediler. Beni uykumdan uyandırın ben de size yardım edeceğim dedim yine 'tamam tamam' dediler. Yani yine inanmadılar. Ama ben onları inandırdım :) Kalktım ve yaptım :) Gerçi uykum olduğu için çok güzel şeyler yapamadım ve sonra yaptıklarımı bozdum ama olsun :) dediğimi yaptım ve pastamı ben süsledim (bir bakıma). Veee işte pastam.